خدمات پس از فروش

ابزار آلات رونیکس
موارد خاص مناسبتی تستی

رونیکس سرویس
  • خدمات پس از فروش ابزار رونیکس سرویس

شركت خدمات پس از فروش رونیکس( رونیکس سرویس ) با شعار (سرعت- دقت- کیفیت) ، به عنوان اولین شرکت خدمات پس از فروش  دارانده ایزو 2008-9001  در صنعت ابزار آلات و دارای 124 عاملیت مجاز خدمات پس از فروش ابزار در 31 استان کشور، با‌ خدمات  متنوع خود ( شامل 365 روز گارانتی تعویض قطعات وتعمیر محصولات برقی و بادی رونیکس و 456 روز گارانتی رایگان تعمیر و تعویض قطعات بادی جیت بدون محدودیت نوع قطعه و تعداد دفعات مراجعه ، پیک رایگان تعمیرات در محدوده شهری تهران و بیش از 22 شهر دیگر و راه اندازی بزرگترین بانک قطعات ابزار در ایران و...) ، آماده ارائه خدمات به مصرف‌كنندگان محصولات رونیکس و جیت مي‌باشد.

 برای مشاهده شرایط گارانتی کلیک کنید

 

  • ارتباط  با مشتریان

  واحد ارتباط با مشتریان شرکت رونیکس با شماره 61904-021  آماده  دریافت هرگونه انتقاد ، پیشنهاد ، شکایت و یا درخواست اطلاعات مشتریان محترم  می باشد

  • تامین قطعات

رونیکس سرویس با در اختیار داشتن بزرگترین بانک قطعات ابزار در ایران، کلیه قطعات مورد نیاز جهت مصارف خدماتی را  با کیفیت مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن تامین  و در اختیار شبکه عاملیت های مجاز خدمات پس از فروش و سایر درخواست کنندگان قرار می دهد.

با توجه به اینکه بنای شرکت رونیکس سرویس بر جلب رضایت و تامین آسایش مشتری در تمامی طول عمر مفید محصول است، تامین قطعات یدکی مورد نیاز پس از اتمام دوران گارانتی محصول از اهداف مهم و برنامه اصلی سازمان به حساب می آید.

  • عاملیت های مجاز خدمات پس از فروش ابزار

شرکت رونیکس با رعایت فاکتورهای استاندارد ایزو 2008-9001 و سفرهای تحقیقاتی دقیق اقدام به افزایش عاملیت های مجاز خدمات پس از فروش  شرکت در سراسر کشور نموده و دارای 124 تعمیرگاه مجاز رونیکس سرویس در 31 استان از شرق تا غرب و از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه کشور آماده ارائه خدمات پس از فروش ابزار به مشتریان محترم محصولات رونیکس می باشد.

  • گارانتی محصولات

روز گارانتی تعویض قطعات وتعمیر محصولات برقی و بادی رونیکس

روز گارانتی رایگان تعمیر و تعویض قطعات بادی جیت بدون محدودیت نوع قطعه و تعداد دفعات مراجعه .

  • شرایط گارانتی محصولات رونیکس

1- در هنگام خرید محصولات رونیکس و جیت حتماً به شرایط کارت گارانتی توجه فرموده و از فروشندگان درخواست نمائید که نسبت به تکمیل و مهر و امضاء آن اقدام نمایند.
2- به دلیل عدم صدور المثنی ، لطفاً تا تاریخ انقضاء در حفظ و نگهداری کارت گارانتی دقت فرمائید، چرا که ارائه خدمات پس از فروش رایگان منوط به وجود کارت گارانتی می باشد.
3-خدمات پس از فروش رایگان، بابت ارزش قطعات یدکی شامل گارانتی و اجرت تعمیر با نظر کارشناس فنی بوده و مفهوم تعویض دستگاه را در بر ندارد.
4-تعداد دفعات گارانتی ابزار آلات رونیکس یک بار در طول دوره 12 ماهه گارانتی می باشد.
5-در ابزار آلات جیت محدودیت دفعات مراجعه در طول دوره 15 ماهه گارانتی وجود ندارد.
6-در ابزار آلات بادی رونیکس و جیت تمام قطعات شامل گارانتی می باشد.
7-در ابزارآلات برقی رونیکس به جز آرمیچر،بالشتک ،کلید و دنده باقی قطعات شامل گارانتی نمی باشد.
8-دستگاه های تفنگ چاشنی و اره های بنزینی رونیکس فاقد گارانتی می باشند،ولی ارائه سرویس با دریافت هزینه برای مشتریان محترم امکان پذیر خواهد بود.

 

موارد خارج از گارانتی ابزار

  • خرابی ناشی از استفاده غیر اصولی
  • خرابی ناشی از نوسانات برق و فشار بیش از حد به دستگاه
  • عدم درج تاریخ خرید و مهر فروشگاه در کارت گارانتی
  • دستکاری دستگاه توسط افرادی غیر از تعمیرکاران مجاز شرکت رونیکس سرویس
  • تغییر دادن یا مخدوش نمودن شماره سریال یا دیگر مندرجات کارت
  • هرگونه خرابی بدنه دستگاه از جمله خراشیدگی،فرورفتگی، شکستگی و کسری لوازم