خدمات پس از فروش

رونیکس سرویس
  • شركت خدمات پس از فروش رونیکس ( رونیکس سرویس ) با شعار (سرعت- دقت- کیفیت)، به عنوان اولین شرکت خدمات پس از فروش دارنده ایزو 2008-9001 در صنعت ابزار آلات با بیش از 170 عاملیت مجاز خدمات پس از فروش ابزار در 31 استان کشور، با‌ خدمات متنوع خود ( شامل 365 روز گارانتی تعویض قطعات و تعمیر محصولات برقی و بادی رونیکس و 456 روز گارانتی رایگان تعمیر و تعویض قطعات بادی جیت بدون محدودیت نوع قطعه، پیک رایگان تعمیرات در محدوده شهری تهران و برخی از شهر دیگر و دارنده ی بزرگترین بانک قطعات ابزار در ایران و...)، آماده ارائه خدمات به مصرف‌كنندگان محصولات رونیکس و جیت مي‌باشد.
  • امور مشتریان

 شماره تماس خدمات پس از فروش رونیکس واحد امور مشتریان رونیکس سرویس با شماره 61904-021  آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و یا درخواست اطلاعات مشتریان محترم می‌باشد.

  • تامین قطعات

رونیکس سرویس با در اختیار داشتن بزرگترین بانک قطعات ابزار در ایران، کلیه قطعات مورد نیاز جهت مصارف خدماتی را  با کیفیت مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن تامین  و در اختیار شبکه عاملیت های مجاز خدمات پس از فروش و سایر درخواست کنندگان قرار می دهد.

با توجه به اینکه بنای شرکت رونیکس سرویس بر جلب رضایت و تامین آسایش مشتری در تمامی طول عمر مفید محصول است، تامین قطعات یدکی مورد نیاز پس از اتمام دوران گارانتی محصول از اهداف مهم و برنامه اصلی سازمان به حساب می آید.

  • عاملیت های مجاز خدمات پس از فروش ابزار

ایزو رونیکس سرویس با رعایت فاکتورهای استاندارد ایزو 2008-9001 و سفرهای تحقیقاتی دقیق اقدام به افزایش عاملیت‌های مجاز خدمات پس از فروش شرکت در سراسر کشور نموده و با بیش از 170 تعمیرگاه مجاز رونیکس سرویس در 31 استان از شرق تا غرب و از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه کشور آماده ارائه خدمات پس از فروش ابزار به مشتریان محترم محصولات رونیکس می‌باشد.

  • گارانتی محصولات

365 روز گارانتی تعویض قطعات 365 روز گارانتی تعویض قطعات وتعمیر محصولات برقی و بادی رونیکس

روز گارانتی رایگان تعمیر و تعویض قطعات بادی جیت بدون محدودیت نوع قطعه و تعداد دفعات مراجعه 456 روز گارانتی رایگان تعمیر و تعویض قطعات بادی جیت بدون محدودیت نوع قطعه

  • شرایط گارانتی محصولات رونیکس

1.در هنگام خرید محصولات رونیکس و جیت حتماً به شرایط کارت گارانتی توجه فرموده و از فروشندگان درخواست نمائید که نسبت به تکمیل و مهر و امضاء آن اقدام نمایند.
2. به دلیل عدم صدور المثنی ، لطفاً تا تاریخ انقضاء در حفظ و نگهداری کارت گارانتی دقت فرمائید، چرا که ارائه خدمات پس از فروش رایگان منوط به وجود کارت گارانتی می باشد.
3. خدمات پس از فروش رایگان، بابت ارزش قطعات یدکی شامل گارانتی و اجرت تعمیر با نظر کارشناس فنی بوده و مفهوم تعویض دستگاه را در بر ندارد.
4. در ابزار آلات بادی رونیکس و جیت تمام قطعات شامل گارانتی می باشد.
5. در ابزارآلات برقی رونیکس به جز آرمیچر،بالشتک ،کلید و دنده باقی قطعات شامل گارانتی نمی باشد.
6. دستگاه های تفنگ چاشنی رونیکس فاقد گارانتی می باشند، ولی ارائه سرویس با دریافت هزینه برای مشتریان محترم امکان پذیر خواهد بود.

 

موارد خارج از گارانتی ابزار

  • خرابی ناشی از استفاده غیر اصولی
  • خرابی ناشی از نوسانات برق و فشار بیش از حد به دستگاه
  • عدم درج تاریخ خرید و مهر فروشگاه در کارت گارانتی
  • دستکاری دستگاه توسط افرادی غیر از تعمیرکاران مجاز شرکت رونیکس سرویس
  • تغییر دادن یا مخدوش نمودن شماره سریال یا دیگر مندرجات کارت
  • هرگونه خرابی بدنه دستگاه از جمله خراشیدگی،فرورفتگی، شکستگی و کسری لوازم