رونیکس پلاس در مجله خدمات پس از فروش

رونیکس پلاس در مجله خدمات پس از فروش
1394/06/22
نمایش محتوای مرتبط

خدمات پس از فروش رونیکس پلاس

 

 پشتوانه ایی استوار برای مصرف کنندگان ابزار آلات رونیکس

 

1-ضـمن معرفی خودتان کمی در خصـوص فعالیت شرکت رونیکس پلاس برایمان توضیح دهید؟

حامد ریـوندی مدیر خدمـات حمایتی شـرکت رونیکس پلاس.

هدف از ایـجاد این شـرکت ارائه خدمـات قبل و بـعد از فروش با سرعت، دقت و کیفیت بالا برای کلیه محصولات برقی ، بـادی و دستی رونیـکس می باشد که این امـر با حمایت از بخش فـروش از طریق راهنـمایی، پشتیبانی و نگهداشت مشتریان رونیکس صورت می گیرد.

این شـرکت در حال حاضـر اولین شرکت صنعت ابـزار است که دارنده مدرک سیستم مدیریت کیفیت مبتنی براستاندارد ISO 9001:2008  می باشد

 

2. خدمـات پس از فـروش در مجمـوعه شما چـه جایگاهی دارد؟
خدمات پس از فروش برای رونیکس به منزله یک فرصت برای حفظ تـداوم ارتباط موثر با مشـتریان می باشد. این همان صـدای مشتری است که باعث شد و بهبـود ارائه خدمات به مشتریان صنعت ابزار می گردد.

 

3. ارزش افزوده و مزایای خدمات پس از فروش شما نسبت به دیگر رقبایتان در چیست؟

• اولین و تنـهاترین ارائه دهنده گارانـتی رایگان بیش از50 بار تعمیر و تعویض قطعه در 15 ماه گارانتی جیت
• یک بار سـرویس رایگان چـکش تخریب و بتـن کن های رونیکس علاوه بر امتیازات گارانتی دستگاه
• پیک رایـگان در 22 شهر ایران
• سرعت پاسخگویی به مصرف کنندگان و تامین نیازهای ایشان ( کمتر از 48 ساعت )
• ارسال رایـگان قطعات با پـست کمتر از 24 سـاعت در سرتاسر ایران جهت پایین آوردن مدت زمان تعمیر
• رفتار سازمانی متمـایز
• تکمیل بانک قطعات جهت کاهش مدت زمان تعمیر و تامین رضایت مشتریان.

4. در حال حاضر چند نمایندگی فعال در سطح کشور دارید و به چه نحوی روی آن‌ها نظارت می کنید؟
130 نماینده فعال در ایران آماده ارائه خدمات به مصرف-کنندگان می باشند.
نظارت و کنترل نماینـدگان توسط پورتال وب به صورت آنلاین صورت می گیرد.

5. سیاست شـرکت برای مانـدگاری نام رونیـکس در چیست؟
سیاست همیشگی رونیکس پایبندی به اصول اولیه است:
• حفظ و ارتقاء کیفیت
• تنوع محصولات
خدمات پس از فروش
• قیمت گذاری منصفانه
• رفتار سازمانی متمایز

ارسال نظر
نظرات کاربران