واحد صدای مشتری رونیکس

ابزار آلات رونیکس
واحد صدای مشتری رونیکس
1395/02/04
نمایش محتوای مرتبط
آشنایی با واحد صدای مشتری رونیکس - خدمتی دیگر در راستای خدمات پس از فروش ابزار

بی شک ، ارایه خدمات با بهترین کیفیت در خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان همواره از مهم‌ ترین ستون های فعالیتی شرکت رونیکس بوده است و همواره تلاش همه جانبه‌ای برای رسیدن به این هدف یزرگ صورت پذیرفته است.

افتخار این را داریم که در سایه ی همراهی همیشگی مشتریان گرانقدر خود توانستیم  به این هدف دست یابیم ، سامانه صدای مشتریان شرکت رونیکس مجرا و کانالی برای گفت‌ وگو با مشتریان و شنیدن نیازها ، علاقه‌مندی‌ها ، پیشنهادها ، انتقادها، شکایات و خواسته‌های آنان است.

هدف ما از راه‌اندازی سامانه ی صدای مشتری دست ‌یافتن به راهی استاندارد و نهادینه برای تعامل و ارتباط پایدار با مشتریان و معرفی سریع ترین و آسان  ترین روش برای پاسخ‌گویی به پرسش‌ها ، ابهامات و نیازهای ایشان است

که در این قسمت مشتریان می توانند بنا به نوع مشکل خود راهنمایی های لازم را از این سامانه دریافت و جهت رفع آنها استفاده نمایند

که از مهمترین وظایف و ماموریت های این بخش می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • دریافت و پاسخگویی به نظرات ، انتقادات و پیشنهادات مشتریان
  • حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی
  • خدمات مشاوره ای در زمینه خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات و سایر زمینه های مورد نیاز 
  • ثبت شکایات و پیگیری سریع
  • تسهیل و تسریع فرآیند اطلاع رسانی به مشتریان
  • تلاش در راستای ارتقاء سطح کیفیت محصولات و خدمات مطابق با نیاز مشتریان از طریق انتقال و پیگیری خواسته های مشتریان
  • نظر سنجی در جهت دریافت ارائه خدمات از عاملیت های مجاز
  • اطلاع از محل نزدیک ترین نمایندگی
  • اعزام پیک

 

امیدواریم ایجاد چنین ارتباط و تعامل سازنده علاوه بر جلب رضایت مشتریان، بتواند ما را در ارایه خدمات با کیفیت بالاتر به شما مشتریان گران قدر یاری رساند .

 

ارسال نظر
نظرات کاربران