مدیرعامل رونیکس هدف از برگزاری نمایشگاه و کارگاه های اصفهان را انتقال دانش بهکارگیری ابزار اعلام کرد. محمدرضا رامخو، با تاکید بر سیاستهای رونیکس که در واکنش به رفتارها و نیازهای بازاراست؛ گفت: رونیکس از معدود شرکتهای ایران است که گروه تحقیقات بازار دارد و همه تصمیمات کلان مدیریتی براساس نتیجه تحقیقات کارشناسان این واحد گرفته میشود.
مدیرعامل رونیکس توضیح داد: طبق نتایج تحقیقات، رونیکس دریافت که مصرفکنندگان حرفهای، عمدهفروشان و خردهفروشان تمایل دارند کالایی را بخرند که راجع به آن اطلاعات دارند همین اساس تصمیم برپایی کارگاههای عملیاتی تخصصی در قالب نمایشگاه شکل گرفت.
رامخو افزود: برپایه تحقیقات بازارمقرر شد که با حضور استادکاران حرفهای و توضیحات مبسوط از طریق افراد مطلع در سازمان رونیکس و حتی فراهم آوردن امکان حضور مردم در کنار دستگاهها با حفظ ایمنی آنها این کارگاه عملیاتی برگزار شود.
مدیرعامل شرکت رونیکس شرکتها، صنایع مرتبط و عمده فروشان تا خرده فروشان را مخاطبان نمایشگاه و کارگاهها برشمرد و از مردم عادی هم به دلیل استفاده از ابزار رونیکس درمنازل خود به عنوان طیف دیگر مخاطبان کارگاهها یاد کرد.
رامخو معتقد است نمایشگاه کارگاههای رونیکس در اصفهان بی نظیر بوده و از حیث تنوع محصولات و ظرفیت انتقال و تجریه فنون و استفاده از ابزارآلات بیبدیل است.