نسل جدید اینورترهای رونیکس با تکنولوژی توربو فن پلاس به بازار آمد

نسل جدید اینورترهای رونیکس

به قلم محمدجواد تاج الدین

4 بهمن 1401

نسل جدید اینورترهای رونیکس با تکنولوژی توربو فن پلاس به بازار آمد. این اینورترهای پرقدرت و کاربردی، علاوه بر دارا بودن تمام ویژگی‌های منحصر به فرد نسل پیشین، در بخش فن تغییرات بسیاری کرده است.

فناوری توربو فن پلاس باعث می‌شود حجم هوادهی دستگاه به نسبت مدل‌های پیشین دو برابر شود. با افزایش ظرفیت فن، راندمان دستگاه افزایش پیدا می‌کند و کاربر مدت زمان بیشتری می‌تواند به صورت مداوم با اینورتر کار کند.

بهبود عملکرد فن همچنین می‌تواند باعث کاهش استهلاک دستگاه و در نتیجه افزایش عمر مفید آن شود. از طریف دیگر این تکنولوژی نمی‌گذارد دستگاه بیش از حد استاندارد داغ شود.

RH-4604 قابلیت استفاده مداوم با الکترود 5 به مدت 20 دقیقه را دارا است. طراحی ارگونومیک، بدنه مقاوم، کاهش مصرف انرژی، خدمات پس از فروش و قیمت منصفانه از دیگر ویژگی‌های این دستگاه اینورتر رونیکس است. برای خرید اینورترهای نسل جدید رونیکس با مدل RH-4604 می‌توانید به عاملین فروش ما در شهرهای مختلف ایران مراجعه و آن را خریداری کنید. همچنین برای اطلاع از نزدیک‌ترین آدرس عاملین فروش، می‌توانید با شماره تماس ۶۴۹۷-۰۲۱ (واحد امور مشتریان) تماس حاصل کنید

بیشتر بخوانید:
«کیت بتن کن شارژی 8910k رونیکس وارد بازار ابزار ایران شد»
«فارسی ‌بر کشویی ۵۴۰۴ رونیکس وارد بازار ابزار ایران شد»

یک پاسخ به “نسل جدید اینورترهای رونیکس با تکنولوژی توربو فن پلاس به بازار آمد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.