مراحل درخواست نمایندگی خدمات پس از فروش رونیکس
با مطالعه شرایط اخذ مجوز مراکز نمایندگی، اطلاعات مورد نیاز را ثبت کرده و گام به گام مراحل را طی کنید. ثبت درخواست
شرایط اولیه جهت واگذاری عاملیت مجاز خدمات:
برای دریافت مجوز عاملیت مجاز رونیکس، بعد از احراز شرایط اولیه، باید فرمهای مورد نیاز را پرکنید. در صورت احساس نیاز و دارا بودن شرایط، از طرف شرکت با شما تماس خواهند گرفت. حضور در دفتر مرکزی و موفقیت در آزمونهای تخصصی و عملی آخرین مرحله دریافت عاملیت مجاز رونیکس است.
- داشتن حداقل 25 سال سن
- داشتن حداقل 3 سال سابقه تعمیرات در محل فعالیت فعلی
- داشتن جواز کسب مرتبط با شاخه فعالیت تعمیرات
- داشتن مالکیت یا اجاره نامه معتبر برای محل فعالیت
- داشتن فضا و تجهیزات تعمیرگاهی مناسب و مطابق با استاندارد های شرکت جهت انجام خدمات
- با توجه به آنلاین بودن تمامی روال های کاری شرکت ، داشتن توانایی کار با کامپیوتر و دسترسی به اینترنت الزامی می باشد
دریافت مجوز نمایندگی مجاز در صورت موفقیت در آزمونهای فنی و تخصصی و تأیید مدارک
دعوت به تهران در صورت تأیید درخواست، جهت تست فنی و مصاحبه حضوری
بررسی درخواست توسط واحد عاملیتهای مجاز
تکمیل فرم درخواست اخذ مجوز مراکز نمایندگی و ارسال مدارک لازم
برای ارتباط با کارشناسان ما همین حالا تماس بگیرید !
سوالات متداول
ساعت کار واحد خدمات پس از فروش رونیکس روزهای شنبه تا چهارشنبه 8.30 لغایت 17.30 روزهای پنجشنبه تا 12.30 می باشد.
بله ، با توجه به طرح ها و محدودیت های متعدد ترافیکی در سطح شهر تهران ، شرکت رونیکس جهت تسریع در ارائه خدمات به مشتریان گرامی در محدوده شهری تهران برای دریافت دستگاه های تعمیری در دوره گارانتی و خارج از گارانتی این امکان را فراهم نموده است (لازم به ذکر است این امکان فقط برای محدوده شهری شهر تهران بوده و شامل سایر شهر های استان تهران نمی گردد) ، برای استفاده از این خدمات رایگان مشتریان گرامی می توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 17:30 با شماره 6497-021 تماس حاصل فرمایند. البته مشتریان گرامی در سطح شهر تهران می توانند در صورت عدم تمایل به استفاده از سرویس پیک ، به صورت حضوری هم به تعمیرگاه مرکزی مراجعه نمایند.
خدمات پس از فروش رونیکس از طریق عاملیت های مجاز خدمات پس از فروش در 31 استان کشور در دسترس می باشد ، لذا مشتریان گرامی می بایست جهت دریافت خدمات مورد نیاز خود به عاملیت های مجاز خدمات پس از فروش در سراسر کشور مراجعه نمایند ، برای کسب اطلاعات نزدیکترین عاملیت مجاز خدمات پس از فروش لطفاً با شماره 6497-021 تماس و یا به قسمت معرفی عاملیت های مجاز خدمات پس از فروش در سایت مراجعه فرمایید.
بله ، خرید قطعات از طریق عاملیت های خدمات پس از فروش و عاملیت های فروش قطعات در سراسر کشور امکان پذیر می باشد ، لذا مشتریان گرامی می توانند جهت دریافت اطلاعات نزدیکترین عاملیت مجاز با شماره 6497-021 تماس و یا به قسمت معرفی عاملیت های مجاز خدمات پس از فروش و عاملیت های مجاز فروش قطعات در سایت مراجعه فرمایند.
.کارت گارانتی در زمان خرید محصول می بایست توسط فروشندگان محترم تکمیل و تحویل مشتری گردد و پس از تکمیل کارت امکان ارائه خدمات در تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی های سراسر کشور وجود دارد
بله ، جهت دریافت مشاوره قبل از خرید مشتریان گرامی می توانند با شماره 6497-021 تماس حاصل فرمایند.
در ابتدا می بایست فرم درخواست توسط شخص متقاضی تکمیل گردد ، چنانچه نیاز به ایجاد یا افزایش نمایندگی خدمات در منطقه مورد درخواست وجود داشته باشد ، مورد به مرحله تحقیقات میدانی انتقال و در صورت تایید متقاضی جهت انجام تست فنی به شرکت دعوت می گردد و در صورت عدم نیازدر زمان فعلی ،اطلاعات متقاضی در بانک اطلاعاتی شرکت برای استفاده در زمان مناسب ذخیره می گردد.
نکته اول: قبل از خرید از مشاوره رایگان شرکت استفاده فرمائید تا دستگاهی متناسب با کاربری به شما معرفی نماییم.
نکته دوم: سلامت فیریکی و سلامت الکرونیکی دستگاه را در فروشگاه بررسی فرمائید.
نکته سوم: از فروشندگان محترم درخواست نمائید تا سریال محصول و تاریخ خرید را در کارت گارانتی درج و نسبت به مهر و امضاء آن اقدام نمایند.
با رعایت این سه نکته می توانید با خیال راحت در زمان نیاز به سرویس ، به تعمیرگاه های مجاز رونیکس جهت دریافت خدمات پس از فروش مراجعه فرمائید.