محمدرضا رامخو، مدیرعامل و راهبر مارکتینگ رونیکس: اساس موفقیت، کار تیمی است

محمدرضا رامخو

به قلم سمانه محمدزاده

8 مهر 1404

محمدرضا رامخو، مدیرعامل و راهبر مارکتینگ رونیکس، در یکی از تازه‌ترین سخنرانی‌های خود بر اهمیت کار تیمی و نقش سرمایه انسانی در رشد این برند تاکید کرد. او با نگاهی استراتژیک به آینده، موفقیت پایدار را تنها در سایه‌ همکاری و هم‌افزایی تیمی امکان‌پذیر می‌داند.

محمدرضا رامخو خطاب به خانواده رونیکس گفت:

« اساس موفقیت فقط در کار تیمی است.»

به گفته او، مسیر ارتقا در رونیکس بر پایه‌ سه اصل شکل می‌گیرد: شایسته‌گزینی، شایسته‌پروری و شایسته‌سالاری. مدیرعامل رونیکس با تاکید بر اینکه سرمایه واقعی شرکت، منابع انسانی جوان و کارآمد آن است، افزود: اگر این اصول رعایت نمی‌شد، رونیکس به جایگاه امروزی خود نمی‌رسید.

نقش کار تیمی و ذهن برنده در تحقق اهداف سازمان؛ پیام محمدرضا رامخو در سال ۱۴۰۴

محمدرضا رامخو همچنین ریشه‌های موفقیت خود و تیمش را در دو عامل دانست: نخست تلاش و پشتکار همکارانش و دوم، دعای خیر خانواده‌های همکارانی است که در این مسیر، همراه رونیکس هستند. او تاکید کرد که رشد فردی و سازمانی خود را مدیون خاک و سرزمین مادری می‌داند.

رونیکس با اعتقاد به توسعه افراد و کار تیمی، مسیر رشد و پیشرفت خود را با تکیه بر سرمایه انسانی شایسته و توانمند ادامه می‌دهد.

یک پاسخ به “محمدرضا رامخو، مدیرعامل و راهبر مارکتینگ رونیکس: اساس موفقیت، کار تیمی است”

  1. پاداش الهی گفت:

    جناب رامخو عزیز ایمان دارم به دعای خانواده پرسنل ، چون این دعاها سریع برآورده میشه … خدا برات بسازه انشالله مرد

پاسخ دادن به پاداش الهی لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.