طرح جدید رونیکس برای حمایت از عاملین فروش در سراسر ایران

حمایت از عاملین فروش رونیکس
  • دقیقه 2
  • 229
  • 0

به قلم فرناز اصلاح

23 مهر 1404

در راستای اجرای طرح جدید حمایتی شرکت رونیکس و با هدف تقویت شبکه فروش و ارتقای عملکرد عاملین فروش در سراسر کشور، از این پس، تمامی متقاضیان خرید محصولات رونیکس در ایران می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن 6497-021 و یا مراجعه به وب‌سایت رسمی شرکت به نشانی www.ronix.ir به نزدیک‌ترین عاملین فروش مجاز این برند دسترسی پیدا کنند.

این اقدام با هدف افزایش سهولت ارتباط میان مشتریان و عاملین فروش رونیکس، بهینه‌سازی فرآیند خرید و در نهایت، رشد پایدار میزان فروش عاملین در سراسر کشور صورت گرفته است. شرکت رونیکس همواره قدردان تلاش‌ها و همراهی صمیمانه عاملین محترم خود بوده و امیدوار است با اجرای این طرح، گام مؤثری برای توسعه بازار و رضایت‌مندی هر چه بیشتر مشتریان بردارد.

محمدرضا رامخو مدیرعامل رونیکس که همواره خود را برآمده از صنف محترم و بزرگ ابزار ایران می‌داند، درباره هدف از طرح حمایتی رونیکس گفت:

«من و تیم مدیریتی رونیکس به این نتیجه رسیدیم که آگاهی از برند (Brand Awareness) را به سمت مغازه‌داران و عاملین فروش محترم هدایت کنیم. این برنامه به‌صورت مستمر و در تمام کانال‌های ارتباطی برند، از بیلبوردها و تلویزیون تا فضای مجازی، دنبال می‌شود. دلیل این اقدام روشن است. سال‌ها است که متقاضیان درباره محصولات رونیکس، قیمت، نحوه خرید و … از ما سوال می‌کنند. همین نیاز باعث شد تا طرح جدید حمایتی رونیکس از عاملین فروش در سراسر ایران را اجرا کنیم. به این ترتیب، تمام متقاضیان خرید محصولات رونیکس در ایران می‌توانند به راحتی به عاملین فروش دسترسی پیدا کنند.»

رامخو در پایان، برای تمامی عاملین فروش آرزوی موفقیت و روزی پررونق در کسب‌وکار کرد.

بیشتر بخوانید: بازدید رئیس اتحادیه ابزارفروشان تهران و مدیرعامل مجله صدرا از بانک قطعات رونیکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.