زندگی به سبک رونیکس

زندگی به سبک رونیکس
  • دقیقه 1
  • 193
  • 0

به قلم سمانه محمدزاده

31 اردیبهشت 1404

رونیکس، برند معتبر و پیشرو در صنعت ابزارآلات، در خبری که روز 26 فروردین 1404 در کاماپرس منتشر شد، از برنامه‌های خود برای ورود به بازار لوازم خانگی خبر داد.
محمدرضا رامخو، مدیرعامل رونیکس، طی گفت‌وگو با کاماپرس در خصوص اهداف آتی این برند گفت:
«هدف آینده رونیکس این است که به یکی از پنج برند برتر جهان در صنعت ابزار تبدیل شود. همچنین قصد داریم در ایران سبد محصولات و تنوع دسته‌بندی‌ها را گسترش دهیم؛ یعنی فقط به ابزار محدود نباشیم و برای مثال، به تولید لوازم خانگی بپردازیم».

زندگی به سبک رونیکس، تعهدی است به خلق محصولاتی که کارایی و کیفیت بی‌نظیری دارند و سبک زندگی را متحول می‌کنند. ورود رونیکس به بازار لوازم خانگی، نویدبخش چشم‌انداز بزرگی برای خلق تحول در این صنعت است. با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای رونیکس، ورود به بازار لوازم خانگی گامی مهم در جهت ارتقای جایگاه این برند در بازارهای داخلی و بین‌المللی است و انتظار می‌رود تحولات قابل توجهی در صنعت تولیدات خانگی کشور رقم بزند.

بیشتر بخوانید: در ستایش ارتباطات؛ به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.