
- دقیقه 3
- 240
- 0

به قلم فرناز اصلاح
15 مهر 1404
روز دوشنبه، ۱۴ مهرماه ۱۴۰۴، جناب مهندس مهدی باقرپور، رئیس اتحادیه صنف ابزارفروشان تهران، به همراه جناب مهدی نوروزعلی، مدیرعامل محترم مجله صدرا و جمعی از اصحاب رسانه، با حضور در ساختمان مرکزی شرکت رونیکس، با جناب محسن رامخو، قائممقام رونیکس و دیگر مدیران ارشد دیدار و گفتگو کردند.
در ادامه این دیدار، هیئت حاضر به همراه معاونت طرح و برنامه، مدیر فروش، مدیر فروش قطعات، مدیر خدمات پس از فروش و مدیر ارتباطات و برند از بخشهای مختلف مجموعه بازدید کردند. آنها در جریان این بازدید، از بانک قطعات رونیکس نیز دیدن کردند. مرکزی که بهعنوان اولین، بزرگترین و کاملترین بانک قطعات ابزار در ایران شناخته میشود. این بازدید فرصتی بود تا حاضران از نزدیک با گستره و ظرفیت بینظیر این مجموعه آشنا شوند. این بانک جامع با بیش از ۴۰ هزار نوع قطعه متنوع ابزار، نقش اساسی در پشتیبانی و تأمین نیازهای صنف و صنعت ابزارکشور دارد.
نقش کلیدی خدمات پس از فروش در صنعت ابزار
در جریان این بازدید، آقای محسن رامخو درباره اهمیت صنعت ابزار و نقش خدماترسانی مؤثر به فروشندگان گفت:
«در سراسر ایران، فروشندگان و مغازهدارانی که در صنف ابزار فعالیت میکنند، اذعان دارند که رونیکس با تأمین قطعات ابزار و تسهیل در خدماترسانی، آرامش خاطر را برای این صنف زحمتکش به ارمغان آورده است. خدمات پس از فروش رونیکس، گستردهترین خدمات ابزار در سراسر ایران است.»
وی با تأکید بر نقش رونیکس در حمایت از فعالان این صنف و صنعت افزود:
«صنعت ابزار، قلب تپنده کشور است. از کارگران و صنعتگران گرفته تا فروشندگان، بسیاری از افراد، از این صنعت ارتزاق میکنند. ما در رونیکس تلاش میکنیم تا با تأمین بهموقع قطعات و ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت، شرایطی را فراهم کنیم که فروشندگان بتوانند بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند.»
در ادامه بازدید، مهندس باقرپور با اشاره به ظرفیت بسیار بالای بانک قطعات رونیکس گفت:
«برند رونیکس کاری کرده که انواع قطعات متنوع، همیشه در دسترس باشند و در سریعترین زمان ممکن به دست مشتریان برسند. این عملکرد، الگویی ارزشمند در صنعت ابزار کشور است.»
وی همچنین بر اهمیت آموزش خدمات پس از فروش تأکید کرد و افزود:
«آموزش، سطح دانش و توانایی تعمیرکاران را ارتقا میدهد و بخش بزرگی از نیاز خدماترسانی در کشور را تأمین میکند. با زحماتی که آقای رامخو و مجموعه رونیکس در این زمینه متقبل شدهاند، شاهد خلق ارزش افزوده واقعی در صنعت ابزار هستیم.»

رونیکس، بزرگترین بانک قطعات ابزار ایران با بیش از 40 هزار قطعه متنوع
در بخش دیگری از این دیدار، آقای نوروزعلی با تمجید از عملکرد رونیکس اظهار داشت:
«خدمات پس از فروش متعهدانه و تأمین قطعات ابزار در سریعترین زمان ممکن، از ارکان اصلی موفقیت در بازار ابزار هستند. خوشبختانه بانک قطعات رونیکس، با بیش از ۴۰ هزار قطعه متنوع، کاملترین مجموعه در ایران است و نیاز مصرفکنندگان و مشتریان را بهخوبی تأمین میکند.»

در پایان، مهندس باقرپور با نگاهی جامع به نقش صنعت ابزار در کشور گفت:
«حمایت از مصرفکننده، فروشندگان و فعالان صنف ابزار، تنها محدود به بخش فروش نیست. ما همگی جزئی از زنجیره صنعت هستیم؛ زنجیرهای که از سه مولفه ابزار، علم و مواد اولیه تشکیل شده است.»
این بازدید با هدف گسترش همکاریهای صنفی، ارتقای سطح خدمات پس از فروش و تامین قطعات و تقویت ارتباط میان فعالان صنعت ابزار انجام شد و نقطه عطفی در مسیر تعامل میان صنعت و صنف ابزار کشور است.
بیشتر بخوانید: کیفیت خدمات پس از فروش رونیکس اتفاقی نیست!