لیست 7 مورد از بهترین برند نردبان | معرفی بهترین برند انواع نردبان

  • دقیقه 5
  • 1327
  • 0

به قلم فرناز اصلاح‌

13 اسفند 1402

نردبان وسیله‌ای ضروری است که در کاربردهای متنوع خانگی، تجاری، باغبانی، صنعتی و کارگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای نصب میل‌پرده، عوض‌کردن لامپ و مهتابی، دسترسی به کتاب‌ها و اسناد طبقات بالاتر قفسه‌های کتابخانه، چیدن میوه از باغ، جابه‌جاکردن کالاها در فروشگاه‌ها، نصب تابلو در نمایشگاه‌ها، تعمیرات صنعتی در کارگاه‌ها و صنایع بزرگ، در سفر و کمپینگ، همچنین در مشاغلی مانند آتش‌نشانی به نردبان نیاز پیدا می‌کنید؛ اما بهترین برند نردبان کدام است؟ در این نوشتار، یک لیست 7 موردی از بهترین برند نردبان را بررسی و بهترین برندهای انواع نردبان را معرفی می‌کنیم.

رونیکس را بخوانید!

1. آلوپات، اولین تولیدکننده نردبان آلومینیومی و بالابر در ایران

نردبان آلوپات
نردبان آلوپات آلومینیومی

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین برند ابزارآلات در جهان و ایران

آلوپات در صدر لیست بهترین برند نردبان ایرانی قرار می‌گیرد. صنایع آلوپات اولین تولیدکننده نردبان‌ها و بالابرهای با کیفیت صنعتی، خانگی، نیروگاهی و آتش‌نشانی است که محصولات خود را مطابق با معتبرترین استانداردهای بین‌المللی طراحی و تولید می‌کند.

نردبان‌های آلوپات در انواع مکانیکی و هیدرولیکی برای کاربردهای متنوع خانگی و صنعتی، در مدل‌هایی مانند نردبان پله پهن صنعتی لولادار، نردبان داربستی چهار حالته، نردبان خانگی پله پهن دو طرفه، نردبان مخابراتی MDF، همچنین انواع نردبان سکویی دو طرفه و داربستی تولید می‌شود.

2. فراز پله، تولیدکننده انواع نردبان خانگی، صنعتی و مخابراتی

نردبان فراز پله چندکاه قفل‌دار
نردبان فراز پله

نردبان‌های فراز پله به کیفیت ساخت و دیزاین خاص معروف هستند. انواع نردبان چندکاره قفل‌دار، نردبان مخابراتی و نردبان خانگی و مدرن با ارتفاع و تعداد پله‌های مختلف، مطابق با نیازهای مشتریان توسط این برند تولید و به بازار عرضه می‌شود. فراز پله در کنار تولید نردبان مستحکم و باکیفیت، در تلاش برای گسترش تعداد و تنوع محصولات خود توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

بیشتر بخوانید: ابزار نقاشی ساختمان – با ضروری‌ترین وسایل نقاشی ساختمان آشنا شوید

3. صنایع فلزی مهرنگار و مدل‌های متنوع نردبان و بالابر

صنایع فلزی مهرنگار که بیشتر با نام نردبان مهرنگار شناخته می‌شود، برندی معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع نردبان های خانگی، صنعتی و مخابراتی است. این برند در حال حاضر انواع نردبان‌های پله‌پهن را در مدل‌های مختلف تولید می‌کند. سری نردبان‌های مخابراتی مهرنگار نیز در انواع تک‌لدر و گلکسی تولید می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اصول باز سازی ساختمان و خانه های قدیمی 

مهرنگار تنها به تولید نردبان بسنده نکرده و همواره در تلاش برای گسترش تنوع و کیفیت محصولات خود، دست به تولید محصولات مختلفی می‌زند. برای مثال، بالابر متحرک مهرنگار، یکی از محصولات با استقامت این برند، در کاربردهای صنعتی و نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهرنگار یکی از تولیدکنندگان پیشرو در لیست بهترین برند نردبان ایرانی است و محصولات خود را به کشورهای همسایه مانند تاجیکستان، افغانستان و عراق نیز صادر می‌کند.

نردبان مهرنگار
نردبان مهرنگار

4. آلوم پارس پله، تولیدکننده نردبان‌های خانگی، صنعتی، مخابراتی و کشویی

آلوم پارس پله، در لیست بهترین مارک نردبان خانگی، صنعتی، کشویی و مخابراتی جایگاه ویژه‌ای دارد و اولین تولیدکننده نردبان با علامت استاندارد در ایران است.

نردبان آلوم پارس پله
نردبان آلوم پارس پله

این برند با بیش از نیم قرن سابقه در ساخت نردبان خانگی، محدوده فعالیت‌های خود را گسترش داده و در حال حاضر انواع نردبان مورد استفاده در صنایع مختلف را تولید می‌کند. در ساخت محصولات این برند از بهترین آلیاژها استفاده می‌شود تا نهایتا با سختی 80-76 برنیل، هم‌رده و قیب برندهای معتبر خارجی باشند. نردبان اکسلنت دو تکه 23 پله آلوم پارس پله، یکی از نمونه‌های موفق محصولات این برند، نردبانی کشویی است که برای کاربردهای مخابراتی طراحی شده است. قاب آلومینیومی مستحکم و ضد زنگ این محصول به طول عمر بالا و دوام آن کمک می‌کند.

5. ماندگار، بر قله افتخار

نردبان ماندگار
نردبان ماندگار

شرکت تولیدی صنعتی ماندگار، یکی از بهترین برند نردبان در کشور است که انواع نردبان‌های پله پهن، مخابراتی، فروشگاهی و … را تولید می‌کند و در زمینه تولید انواع محصولات نظافتی مانند جارو و تی نیز فعال است. نردبان مروارید، دنا و مهتاب، از مدل‌های نردبان فروشگاهی ماندگارهستند که با بالاترین کیفیت و دوام تولید می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین برند جعبه ابزار

6. فولاد بهمن آسانکار و 20 خط تولید نردبان

نردبان آسانکار
نردبان فولاد بهمن آسانکار

شرکت فولاد بهمن آسانکار، بزرگ‌ترین تولیدکننده، توزیع‌کننده و صادرکننده نردبان‌های خانگی و صنعتی است و نردبان‌های مستحکم و در عین حال سبک‌وزن خود را با بهترین نوع آلیاژ آلومینیوم و مطابق با استانداردهای معتبر بین‌المللی تولید می‌کند.

گروه صنعتی فولاد بهمن آسانکار با 20 خط تولید، انواع نردبان خانگی، صنعتی، باغبانی و مخابراتی را در مدل‌های متنوع روانه بازار می‌کند تا نیازهای مشتریان را تامین کند. نردبان 24 پله کامپکت فولاد بهمن، تنها نمونه‌ای از مدل‌های متنوع نردبان این برند است که 130 کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند و ارتفاع آن در حالت باز به 620 سانتی‌متر می‌رسد.

7. رونیک، در لیست بهترین برند نردبان ایرانی

نردبان رونیک
نردبان رونیک

رونیک، برند دیگر ایرانی، انواع نردبان تاشو، پله‌ای، نردبان تلسکوپی و کشویی مخابراتی را برای استفاده در کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها و خانه‌ها تولید می‌کند.

کیفیت بالای قطعات سازنده محصولات در کنار ظاهر زیبا و شکیل محصولات رونیک موجب اقبال عمومی مشتریان به نردبان‌های رونیک شده است. نردبان‌های 3 تا 7 پله رونیک، برای دسترسی تا ارتفاع 7 متری تولید می‌شوند.

چه نردبانی بخریم؟

قبل از خرید نردبان باید کاربری مورد نظر خود را مشخص کنید. نردبان‌های مخابراتی، فروشگاهی، خانگی، صنعتی، مخصوص کمپ و …  در مواردی مانند حداکثر ارتفاع، طراحی، جنس، تعداد پله،‌ عرض پله‌ و … با همدیگر متفاوت هستند. انتخاب برند معتبر و خدمات پس از فروش مطمئن در انتخاب نردبان مقاوم، ایمن و بادوام از اهیت بالایی برخوردار است. در این مقاله از مجله رونیکس، با ارائه یک لیست 7 موردی از بهترین برند نردبان تلاش کردیم تا به شما کمک کنیم تا از میان محصولات متنوع موجود در بازار، متناسب با نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. به نظر شما جای کدام برند نردبان ایرانی در لیست ما خالی است؟ نظرات خود را با ما از طریق کامنت در همین صفحه به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

نردبان آلومینیومی چه تفاوتی با نردبان آهنی دارد؟

نردبان آلومینیومی سبک‌وزن‌تر از نردبان آهنی است و زنگ نمی‌زند؛ اما از آنجایی که آلیاژ آلومینیوم گران‌قیمت است، نردبان‌های آلومینیومی نسبت به نردبان‌های آهنی قیمت بالاتری دارند.

فاصله استاندارد پله‌های نردبان از همدیگر چقدر است؟

فاصله استاندارد پله‌هاي نردبان از همدیگر برابر بوده و در محدوده 25 تا 35 سانتی‌متر قرار دارد.

چرا نردبان تاشو و کشویی باید قفل نردبان داشته باشد؟ شکل و ارتفاع نردبان تاشو و کشویی قابل تغییر است و ممکن است ناگهان بسته شوند و تغییر ارتفاع دهند. به همین دلیل، باید از قفل نردبان برای این مدل‌ها استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.