افزایش کیفیت و تنوع قطعات در سال پیش رو؛ گفتگو با سرکار خانم سمیرا عسگری، مدیر واحد قطعات شرکت رونیکس

گفتگو با سرکار خانم سمیرا عسگری، مدیر واحد قطعات شرکت رونیکس

به قلم آیدین طلایی

25 اردیبهشت 1402

رونیکس دارای بزرگترین بانک قطعات ایران با بیش از 34000 نوع قطعه است. این دستاورد حاصل تلاش شبانه‌روزی سمیرا عسگری و تیم واحد قطعات رونیکس است. قسمتی از غرفه رونیکس در نمایشگاه ابزار تبریز مربوط به قطعات تولید شده این شرکت می‌شود. به همین دلیل گفتگویی با خانم عسگری درخصوص واحد قطعات رونیکس و اهداف امسال آن‌ها داشتیم.

رونیکس را بخوانید.

رضایت مشتری؛ پایه اصلی واحد قطعات رونیکس

عسگری ضمن تشکر از حضور پرشور و استقبال بی‌نظیر مردم از نمایشگاه ابزار تبریز، گفت:

«از جنوبی‌ترین تا شمالی‌ترین نقطه سراسر کشور برای بازدید از نمایشگاه ما حضور داشتند که این بسیار باعث خرسندی ماست.»

برای اطلاع از نمایشگاه ابزار تبریز، مقاله “به سوی تبریز؛ گزارشی از سفر رونیکس به نمایشگاه بین‌المللی ابزار تبریز” را مطالعه کنید.

مدیر قطعات رونیکس در پاسخ به این سوال که رونیکس چگونه توانسته تا بزرگترین بانک قطعات ایران را با بیش از 34000 نوع قطعه داشته باشد، پاسخ داد:

«رونیکس تنوع بسیار بالایی از محصولات را دارد و همینطور خود را در ازای تولید هر محصول موظف می‌داند تا از کوچک‌ترین قطعه مانند یک پیچ یا خار تا بزرگ‌ترین قطعه مثل آرمیچر و پوسته را تامین و در انبار قطعات موجود داشته باشد. این کار صرفا برای جلب رضایت مصرف‌کننده‌ها، ابزارفروشان و تعمیرکاران برای تهیه راحت‌تر هرکدام از این قطعات است.»

استند قطعات رونیکس در نمایشگاه ابزار تبریز
استند قطعات رونیکس در نمایشگاه ابزار تبریز

فروش قطعات در رونیکس

عسگری با اشاره به اینکه رونیکس علاوه بر محصولات، فروش قطعات هم دارد، افزود:

«همانطور که در نمایشگاه ملاحظه می‌کنید تنوع بسیار زیادی از قطعات را ایجاد کردیم که مخاطبان ما برای خرید هر یک از قطعات می‌توانند با شماره تماس 6497-021 تماس بگیرند تا تیم پشتیبانی، آن‌ها را درخصوص روند خرید و دسترسی به نزدیک‌ترین نمایندگی فروش قطعات راهنمایی کنند.»

عسگری با ذکر اینکه این واحد علاوه بر فروش قطعات محصولات رونیکس، قطعات اصلی دیگر برندها را هم در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد، گفت:

«ما علاوه بر 34000 نوع قطعه تخصصی محصولات رونیکس، بیش از 1500 کد کالای قطعات اصلی دیگر برندها در بازار ابزار ایران را موجود داریم تا اگر نام رونیکس به گوش مشتریان در بازار قطعه ایران یا جهان رسید، خیالش از بابت تامین قطعه راحت باشد.»

بیشتر بخوانید:
گفتگو با آقای سعید رمضانی، مدیر منابع انسانی شرکت رونیکس
گفتگو با آقای مهدی گودرزی، مدیر واحد خدمات پس از فروش رونیکس

اهداف واحد قطعات رونیکس

عسگری درخصوص اهداف واحد قطعات در امسال گفت:

«ما هر ساله اهداف بزرگی را برای خودمان تعیین و برای رسیدن به این اهداف برنامه‌ریزی می‌کنیم. بزرگترین هدف ما افزایش تنوع و کیفیت قطعات است که کار بسیار پیچیده و سختی است. اما ما این قول را به جامعه ابزار می‌دهیم که نه در ایران، بلکه در هیچ کجای جهان، معطل قطعه نباشند و هر جا که اسم رونیکس را شنیدند به کیفیت و سهولت در دسترسی به آن ایمان داشته باشند.»

یک پاسخ به “افزایش کیفیت و تنوع قطعات در سال پیش رو؛ گفتگو با سرکار خانم سمیرا عسگری، مدیر واحد قطعات شرکت رونیکس”

  1. […] بیشتر بخوانید: افزایش کیفیت و تنوع قطعات در سال پیش رو؛ گفتگو با سرکار … […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه :

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از جدیدترین مقالات مجله رونیکس ایمیل خود را وارد کنید.