rotary-hammers

بتن کن

برای سوراخکاری یا کندن بتن و سایر مصالح ساختمانی با حداکثر کارایی، باید از ابزارهای تخصصی مخصوص این کار، یعنی بتون کن استفاده کرد. این دستگاه‌ها، ترکیبی از مکانیزم ضربه‌ای چکش تخریب و سوراخکاری دریل را دارند. دریل بتن کن دارای قابلیت سوراخکاری، قابلیت تخریب و قابلیت سوراخکاری چکشی است. این ابزار در برندهای مختلف تولید شده و به بازار ابزار عرضه می‌شود.
انواع دریل بتن ‌کن رونیکس، متناسب با نیازهای کاربران و با قابلیت‌های سوراخکاری، سوراخکاری چکشی، تخریب و خلاص‌کن، روانه بازار ابزار ایران و جهان می‌شوند. این ابزارها با بالاترین کیفیت و بیشترین طول عمر تولید شده‌اند.

محصولات بتن کن

ویدئو محصولات

cordless-rotary-hammer

بتن کن شارژی


برای سوراخکاری و تخریب مصالح سخت و پرتراکم، باید از بتن کن قدرتمند و حرفه‌ای استفاده کرد. اما اگر برق در دسترس نبود، باید چه کار کرد؟ اینجا است که نسل جدید این ابزار به کار شما می‌آید: بتن‌کن‌های شارژی!
مدل‌های متنوع بتن کن شارژی رونیکس با موتور براش‌لس، بدنه مستحکم و باتری بادوام تولید می‌شوند تا پاسخگوی نیازهای شما باشند.
بتن کن شارژی رونیکس

راهنمای خرید بتن کن رونیکس

rotary-hammers

بتن کن

برای خرید ابزارهای تخصصی مانند دریل بتن کن، باید به دنبال گزینه‌هایی باشید که از دوام فوق‌العاده بالا و استانداردهای کیفی معتبری برخوردار هستند.
رونیکس به عنوان بزرگ‌ترین برند بازار ابزار ایران و برندی معتبر در سطح بین‌الملل، مدل‌های متنوع دریل بتن کن را متناسب با نیازهای مشتریان تولید کرده و به بازار ابزار عرضه می‌کند.
هنگام خرید بتن کن رونیکس باید به مشخصاتی از قبیل وزن ابزار، قدرت موتور، توان ضربه، نوع ابزارگیر، سیستم ایمنی و سیستم روان‌کاری دستگاه توجه کنید تا نهایتا با وجود محصولات مشابه موجود در بازار بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

موتور قدرتمند صنعتی

موتور قدرتمند و متشکل از آرمیچر و بالشتک صنعتی با قابلیت تنظیم برای انجام چهار عملکرد مجزای سوراخکاری، سوراخکاری چکشی، تخریب و خلاص‌کن در انواع دریل بتن کن اهمیت زیادی دارد. گیربکس صنعتی و در عین حال سبک‌وزن نیز به عملکرد بهتر بتن‌کن کمک می‌کند.
مدل‌های مختلف بتن کن رونیکس دارای موتور قدرتمند و فوق صنعتی همراه با گیربکس مستحکم و سبک‌وزن هستند. استفاده از بلبرینگ‌های ضد غبارو دور بالا در این ابزارها نیز به افزایش طول عمر موتور کمک می‌کند.

مکانیزم ضربه کارآمد

مجموعه مکانیزم ضربه، شامل شاتون، پیستون، سیلندر و ضربه‌زن است. در مدل‌های مختلف بتن کن رونیکس، حرکت پیستون داخل سیلندر ضد سایش و مقاوم به خوردگی با ظرفیت بالا، موجب ایجاد توان ضربه بالا شده و تعداد ضربات کافی را برای تخریب مصالح مختلف ایجاد می‌کند.

تکنولوژی ابزارگیر

ابزارگیر دریل‌های بتن کن معمولا چهارشیار (SDS-PLUS) یا پنج‌شیار (SDS-MAX) است. ابزارگیر چهارشیار برای مته‌هایی با قطر کمتر و ابزارگیر پنج‌شیار برای مته‌های با قطر بیشتر و دستگاه‌های بتن‌کن قوی‌تر مناسب است.
مدل‌های مختلف دریل بتن کن رونیکس با ابزارگیر SDS-PLUS یا SDS-MAX تولید می‌شوند تا پاسخگوی نیازهای شما باشند. برای مثال، دریل بتن کن رونیکس 2736 دارای ابزارگیر چهار شیار (SDS-PLUS) و دریل بتن کن 2750 رونیکس دارای سیستم ابزارگیر پنج‌شیار (SDS-MAX) است.

طراحی و وزن بدنه

وزن بتون کن بسته به نوع کاربری در مدل‌های مختلف این دستگاه متفاوت است. طراحی ارگونومیک و هوشمندانه این ابزارها نیز موجب سهولت کاربرد آن‌ها می‌شود.
انواع دریل بتن کن رونیکس، با وزن‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. رونیکس در طراحی و ساخت تمام محصولات خود به ارگونومی بدنه توجه ویژه‌ای دارد. دسته‌های ضد ضربه‌ با تکنولوژی ضد لرزش AVS نیز برای انتقال کمترین لرزش به دست کاربر تعبیه‌شده‌اند.

امکان تنظیم سرعت و سوئیچ ضد غبار

امکان تنظیم سرعت موجب کنترل آسان سرعت به فراخور نیاز کاربران می‌شود. با وجود این قابلیت به نسبت سختی کار، سرعت بتن کن افزایش یا کاهش می‌یابد و همین موضوع موجب استفاده بهینه از دستگاه می‌شود. در انواع دریل بتن کن رونیکس، سرعت با توجه به کاربری‌های مختلف قابل تنظیم است.
ورود گردوغبار به دستگاه، استهلاک آن را بالا برده و به‌تدریج موجب خرابی موتور بتن کن می‌شود. استفاده از سوئیچ ضد غبار در انواع بتن کن رونیکس، از ورود گردوغبار جلوگیری کرده و طول عمر دستگاه را بالا می‌برد.

سیستم کلاچ ایمنی


کلاچ ایمنی، سیستمی پیشرفته برای محافظت بیشتر از دست کاربر است که در دریل بتن کن رونیکس برای استفاده از دستگاه بر روی سطوح بسیار سخت متراکم تعبیه شده‌است.

نقش تعیین‌کننده برند در کیفیت ابزار



رونیکس به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ابزار ایران، انواع بتون کن را ساخته و روانه بازار ابزار ایران و جهان کرده است. ابزارهای تولیدشده توسط رونیکس هم‌رده با سوپربرندهای جهانی هستند و توانسته‌اند رضایت مشتریان داخلی و بین‌الملل را جلب کنند.

بانک جامع قطعات رونیکس


رونیکس دارای بزرگ‌ترین بانک قطعات ابزار ایران است. به همین دلیل، خریداران دریل بتن‌کن و ابزارآلات مختلف رونیکس، نگرانی از بابت تامین قطعات و لوازم ضروری ابزار خود را ندارند.

ronix-mag

مجله رونیکس

با مجله رونیکس در کنار هم دنیای ابزار را کشف می‌کنیم. از تازه‌های رونیکس باخبر می‌شویم و فرهنگ استفاده از ابزار را می‌آموزیم.
تمام آنچه درباره بتون کن، دریل تخریبی، قیمت بتن کن رونیکس، دریل بتن کن، دریل سه کاره رونیکس، دریل پیکور، بتن کن رونیکس و استفاده از آن را نیاز دارید، می‌توانید در مجله رونیکس مطالعه کنید.